Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Niclas Bernhardsson - 22 januari 2010 22:50

Och så var det fredag och förstås Lets Dance. Eller förstås och förstås... Pratade lite på jobbet om det och inte är det så roligt längre? Och efter att ha kommit in sent i dagens program, missade första dansen, så kändes det inte alls lika kul. Molly var rolig med hennes rätt sköna sång men sen var det inte så mycket mer. Så jag började zappa lite och det blev lite av mumiefilmen och när Skavlan började så började vi att titta på det istället. Och det var inget dumt val. Där blandas verkligen intressanta och bara roliga saker samman och det är klart underhållande. Måste erkänna att han, Skavlan alltså, får ihop en röd tråd i det hela. Bravo!

Och som vanligt så visar sig storstjärnorna, den här gången Rihanna, hålla måttet. Det verkar som om att de har något extra. Kanske svårt att nå toppen om man inte har hela paketet sas.

Sen, lite off-topic, så kan jag tillägga att vi, jag och Ullis, var inne på en resebyrå idag och kollade in lite priser... Vore ju rätt trevligt att åka utomlands med hela familjen.... Får tacka mr. G, du vet vem du är, för inspirationen! :-)

Av Niclas Bernhardsson - 22 januari 2010 19:55

Ja, vad hände igår då? För att absolut kunna gå tillbaka lite senare så vill jag gärna tillägga att jag även blev Dagens Mästare igår också! Bara så att du vet, Magnus! ;-)

Idag vann jag första rasten men förlorade finalen på den andra och tillika sista. Där var det Conny-Boy som blev Dagens Mästare och för övrigt Veckans Mästare förstås! Men det är han väl värd, den "gamle Snorisen"! ;-)

Sen har det öst in beställningar från Norge. Vet inte hur det kommer sig men nu är det mestadels norrmän som beställer och det i sig är ju kul men när de skall ha lite större grejor så pratar vi lite större fraktpriser och eftersom jag har enhetsfrakt till Norge så kan det bli lite kännbart. Och sen skall det skickas på rätt sätt och så...

Idag så slutade jag lite innan jag brukar för att hinna med lite saker. "Slangen" kom förbi och ville ha lite hjälp med sina skidor men han fick bara lite assistans då jag var tvungen att fixa lite beställningar. Så han fixade det mesta själv och jag packade produkter. Det var precis att vi hann färdigt innan det var dags att åka in till Nyköping och någon glasögonaffär då Tim skulle prova på att sätta in linser. Då passade Ullis och jag på att skicka paketen men var sjutton var posten? Den var borta så nu skulle man in på Hemköp även i Nyköping. Och när jag stått i kön till själva postavdelningen så blev jag hänvisad till en vanlig kassa... Men vad är detta? Det är ju bättre service i lilla Vagnhärad! Och tanten i kassan var värd en egen historia men det är inget för kräkmagade... Har nog aldrig sett någon slicka på ett frimärke så äckligt! :-0

He he, men nu så är det snart dags för Lets Dance! I brist på annat...

Hej, Göran! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards