Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Niclas Bernhardsson - 8 februari 2010 22:42

Attans! Min förkylning blev värre under dagen och strax efter lunch så känner jag mig varm om hela "snoken". Drar hem från jobbet och väl hemma så börjar jag nysa konstant så jag är alldeles groggy. Till råga på allt så har det kommit ett gäng sicklar som skall ut till kunder så jag sätter mig vid bordet och nyser och packar...

Trist att bli förkyld, det kanske var dumt att träna igår men jag körde rätt lätt så det hade nog inte spelat någon roll. Ullis känner sig också lite lätt medtagen men hon blir ju typ aldrig sjuk så hon står nog ut. Det är värre med mig. När jag ringer till sjukanmälan så hör de knappt vad jag säger då jag blivit så täppt.

Och nu missar jag pingisturneringen imorgon! Skit! Den hade jag sett fram emot men det är bara att glömma. Första matchen var ju mot chefen. Får skaffa ett eget bord och köra en egen turnering senare! :-)

Nä, dags för sängen. Somnade visst till förut. Lika bra att göra sig klar för sängen och försöka få bort grabbarna från tv-spelen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards