Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Niclas Bernhardsson - 9 februari 2010 23:31

Tror jag vaknade av att någon ringde vid runt 10-snåret. Sen ligger jag och småtittar på tv samtidigt som jag kikar lite på datorn och hör att det ringer ute i hallen. Jag får för mig att det är chefen och ringer upp honom från min mobil. Han hör att jag fortfarande är väldigt rosslig så det var ju bra med det. Men jag fick ju ställa in pingisturneringen ikväll förstås och det var jäkligt trist.

Sen går timmarna och jag börjar försöka reda ut lite bokföringen då jag ligger där i sängen. Det är nog det värsta med att ha ett företag men en dag som denna så funkar det ju.

Sen messar Göran och undrar om jag kan följa med honom ikväll och kika på ett par skidor men det orkar jag inte. Han svänger dock förbi mig senare och visar upp dem. De är helt tokdåliga men jag låtsas som ingenting eftersom vi skall mötas senare i klubbmästerskapet.... Ha ha, nej då! De såg rätt fina ut och spannet verkar stämma bra. Bara man inte lägger på alldeles för tjock och inte för långt. Hoppas du inte satte kaffet i halsen där, Göran! ;-) Det var ett par Atomic men jag kände inte igen modellen. Tror de hette TC-W. Gissa om man blir sugen på att åka igen! Men nu tar jag det lite varligt och fotbollsträningen imorgon har jag ställt in mig på att lämna över till någon annan.

Nä, dags för sängen! See ya!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards