Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Niclas Bernhardsson - 6 mars 2010 22:13

Och så var det Melodifestivalen igen och återigen så spelade en sickelkund till mig och de klarade sig nästan ända fram till Globen.

Och då kan Ni förstås nästan gissa att det är ngn person i Orsingarna som det handlar om. Kul gäng och jag ringde ett par gånger på dem ikväll.

I övrigt så hade jag rätt i grundomgången men sen så gick det inte som jag trodde.

Av Niclas Bernhardsson - 6 mars 2010 22:10

Så var det då dags att träna med det nya laget fast från det andra laget var det bara 3 stycken då det krockade med andra aktiviteter och vi hade iofs också "tjuvstartat" några veckor tidigare också. Men det kändes lite extra då vi, från gamla laget, kom in och "inkräktade" på det andra lagets tid.

Det gick iaf jättebra och jag pratade säkert lite för mycket som vanligt men jag tror det är bra att de nya killarna får veta vem jag är och vad jag har för ideér. Att jag är lite lätt förvirrad fick de iaf klart för sig då jag glömde mina skor hemma... Så jag fick stå vid sidan om och skrika på dem.

Träningen gick iaf superbra och det var riktigt kul att se hur duktiga de blivit och de nya killarna verkade suga åt sig.

Av Niclas Bernhardsson - 6 mars 2010 22:05

Så var då dagen kommen för klubbmästerskapet i skidor för jobbets skidsektion. Men minimum för att det skall vara klubbmästerskap är 4 stycken och i brist för barnvakt för en person och sjukdom för en annan så fick vi ställa in. Visserligen så körde ortens skidklubb också klubbmästerskap samtidigt så vi fick hoppa in där och köra om vi ville men eftersom jag också kände av lite i halsen och Stefan var inte heller riktigt på tårna, så körde vi en egen sväng istället. Men där vi åkte var spåren urusla så vi gav upp efter ca. 4 km. Det var jobbigt ändå och jag kanske skulle fått stryk av "Slangen" som han också kallas.

Förhoppningsvis så får vi ihop det en annan dag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards