Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Niclas Bernhardsson - 13 mars 2010 22:22

Att jag aldrig kan ha fel! ;-) Nädå, bara skojar lite men jag trodde verkligen på Anna idag men helt säker var jag inte. Lite på skoj så "röstade" jag lite med fotbollskillarna som chockade skulle säga några namn de trodde på ikväll och 3 namn fick de fram. Det var Saade, Anna och El Fakir. När de övriga sedan skulle ställa sig vid den de trodde skulle vinna så gick alla till El Fakir vilket förvånade mig men det kanske var ett kompisgäng som gick samman. Men han var riktigt grym och jag hade honom som tvåa och Anna som etta. Och jag tror nog att Saleem El Fakir (stavas det så?) kom tvåa faktiskt. Ja, ikväll alltså.

Men vilken röst hon har, Anna! Den berör verkligen och så skönt det är när man liksom känner att det finns mer att ta till. Det är spännvidd i rösten och sen var det ngn som skulle vara lite rolig på Annas bekostnad och sjunga lite nasalt men där fattades det en hel del men jag ville inte bråka.

Nä, Anna, och vi, har många sköna år framför oss! Och familjen satt och höll tummarna för Anna. Det är lite kul att hon kommer från "grannstaden". Det är iaf vår residensstad. Fast jag har nog aldrig sett henne. Iaf inte så att jag kommer ihåg det.

Skönt att de trallande tjejerna inte gick vidare iaf. Visst är det lite trallvänligt och man blir lite glad men mycket mer är det inte.

Darin och Jöback gjorde ju inte bort sig men det räckte inte. Andreas har jag aldrig superdiggat så det var skönt att han inte gick så bra.

Nu håller vi tummarna för Anna, det kanske inte räcker ända fram men kul att världen får se och höra henne! Det här är kanske starten på en riktigt framgångssaga!?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards