Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Niclas Bernhardsson - 17 mars 2010 22:49

Idag blev jag helt själv som tränare för vårat nya ihopslagna lag men det var ingen större sak för mig. Det var iaf så jag tänkte men det blev nog inte helt bra, det kändes inte så iaf. Kanske lite blandade nivåer på grabbarna och när jag sedan satte ihop 2 lag så blev det lite ojämnt. Och för mig gick det inte alls, det var länge sedan jag var så dålig. Eller så var det helt enkelt så att det andra laget spelade skjortan av mig! :-0

Väl hemma så försöker jag tagga till mig till innebandyn men med Barca på Viasat On Demand och en sliten och trött kropp så köpte jag upp mig på en livestream som jag kopplade upp från datorn till Tv´n. Men eftersom det är lite sämre mottagning i källaren så var det några gånger som det hackade lite och självklart mot slutet.... Hmm...

Och på slutet så dribblade jag lite så att jag samtidigt kunde köra på 2 skärmar samtidigt och betala lite räkningar och kolla e-posten. På ngt sätt så lyckades jag koppla bort mig så att jag inte kunde få upp ngn skärm alls och kände mig helt vilsen. Men sen kom jag på att man kunde köra ctrl och F4 för att byta mellan skärmarna, det funkade! Pust! Tror jag hade provat allt innan! :-)

Men nu är jag grymt trött och skall kila in i duschen och sedan sova! Natti natti!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards