Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Niclas Bernhardsson - 19 mars 2010 21:06

Så var det då fredag och jobbveckan är slut. Fast jag stämplade ut och jobbade lite till mig själv istället då jag måste få fram ett gäng adaptrar igen till enklaresport.

Det arbetet gick riktigt bra och jag börjar få in en bra snits och rutin på det nu.

Men så fort jag kom hem så kände jag tröttheten komma och när jag efter ett tag kikar ned i källaren så har Tim somnat. Men vi, alltså Felix och jag, lyckas skaka liv i honom och sedan blev det lite bråttom att fixa käk och sedan full fart till träningen. Men på vägen dit så ringer jag upp den assisterande tränaren som har ringt och försökt fått tag på mig. Det visar sig att ngn har missuppfattat starttiden så de hade redan varit igång en timme! Oops!

Planen var dessutom riktigt dålig och det lockade inte så mycket att gå ut och köra, speciellt inte när det bara var Felix, Tim och jag kvar. Lagledaren kom förbi och han var också inne på att jag hade rätt tid men inga andra kom heller.

Grabbarna och jag körde iaf igång lite grand och när vi sedan bryter så har Tim tappat bilnyckeln så vi fick leta ca. 10 minuter efter den innan vi kunde åka hem.

Hoppas det blir lite mer folk nu på söndag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards