Alla inlägg den 5 april 2010

Av Niclas Bernhardsson - 5 april 2010 21:59

Felix var ju sjuk så han missade även den här dagen fast han var riktigt sugen och försökte nästan lura oss att han var frisk men det var rätt svårt då han har över 39 grader i feber... :-) Fast Tim kände sig pigg och var sugen på att spela men han hade fått rejäla skavsår efter premiären igår med de nya skorna.

Idag var det 2 tuffa matcher och Tim fick spela back som vanligt och han tar för sig mer och mer. I första matchen var det väl några tveksamma inbrytanden men det ena får laget ta på sig som skrek att han skulle gå fram och markera en person fast han var mittback. Han stod helt perfekt där han stod och när han gick fram så blev det obalans i defensiven så det blev mål. Jag försökte få fram att han stod perfekt och att han skall lita på sina kunskaper han har. Efter det så gjorde han knappt ett misstag, det enda skulle väl vara då 2 killar väggspelade sig förbi honom men eftersom han i princip var i målvaktens knä där så fanns inte så mycket utrymme att backa. Typ lite halvt omöjligt läge alltså. Nä, han kämpade och stod i och faktum var att han gjorde en kanonmatch i den sista matchen men nu är han så slut så jag undrar om han inte också blev sjuk... Han bara ligger nu.

Hursomhelst så var det en kall men ändå givande dag. Det finns helt klart massor av talang i Trosa-laget, där Tim och Felix ibland spelar i. Mycket kul och mina killar tycker också det är kul att spela där eftersom det är så jämn och hög standard. Men tro inte att jag släpper iväg dem helt. Nä, nä! Fast Tim får gärna spela där så mycket han vill eftersom vi bara får använda oss av en 95:a och han verkar uppskattas av det andra laget också så det känns kul. Ja, även Felix passar bra in, ingen tvekan om det.

Fast inte hann jag träna idag inte. Det blev lite trädbeskärning när jag väl var hemma och det var knappt jag hann med det....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards