Alla inlägg den 19 april 2010

Av Niclas Bernhardsson - 19 april 2010 22:56

Igår kväll så var jag tvungen att ringa sjukrådsupplysningen då halsen gjorde riktigt ont. Det gick knappt att svälja men jag orkade nästan inte vara sjuk längre. Men imorse så kändes det klart bättre i halsen och jag gjorde mig iordning för jobbet. Men väl på jobbet så började det kännas sämre allteftersom dagen gick och sen började jag blöda näsblod i omgångar! Hmm, kanske inte var helt kry då.

Dagen gick dock och sen mot kvällen så var det då dags för träning och jag var med och dirigerade killarna men rörde mig så lite jag kunde och det funkade bra.

Skönt! Men nu börjar jag bli riktigt sugen på att träna själv också. Har fått några coola beställningar de sista dagarna på Aggresive och Speedskate. Kul att få in lite nya produkter i sortimentet. Det gäller bara att få in det i shopen också och det är inte det lättaste....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards