Alla inlägg den 21 april 2010

Av Niclas Bernhardsson - 21 april 2010 22:54

Oj, det är så spännande så det är inte klokt! Fast jag verkar vara den enda som är så stirrig på jobbet. Imorgon så lär vi få veta vad företaget har för planer för oss om vi skall lägga ned fabriken. Det är iofs så gott som klart men utan en bra plan och strategi så lär de flesta dra så fort det går när beskedet om nedläggning kommer och det kanske inte är så smart ur företagssynpunkt.

Hursomhelst så är det väl dumt att spekulera för mycket men i det här läget har iaf jag mycket svårt att tro att företaget inte kommer med ett lukrativt förslag för de som väljer att stanna tiden ut. För mig kan det bli ganska positivt som ändå vill dra igång mitt egna företag för fullt. Apropå det så kommer jag även att ha möte om just mitt egna företag senare på eftermiddagen då jag skall in till Nyköping för att träffa några nya revisorer. Kanske kan de hitta lite vägar för mig att spara pengar. Det är inte klokt egentligen. Det som började som ett kul hobbyföretag är nu på gång att omsätta ganska stora pengar. Roligt men lite skrämmande också.

Av Niclas Bernhardsson - 21 april 2010 22:49

Så var det träning igen men nu vräkte det ned. Eller vräkte och vräkte.... Stod man still i regnet så var det nog grymt kallt men vi som spelade fotboll trivdes nästan. Jag började med att berätta hur mycket värt det är för psyket att komma när det känns lite motigt. Det säger mycket om hur det kommer att gå i framtiden, det är min bestämda uppfattning. Hursomhelst så blev jag tokflåsig efter några rusher och det märktes att man inte är helt fit for fight igen. Och mina terrängskor fungerar nog bättre i skogen än på en blöt och hal fotbollssplan. Jag for runt som en vante på plan och det var inte så lysande när jag skulle demonstrera en skottfint.... Ooops!

Mycket nya övningar som tog tid och avslutningsvis så blev det lite spel också där jag själv var med. Kul!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards