Alla inlägg under april 2010

Av Niclas Bernhardsson - 3 april 2010 13:11

Så var det då fredag igen och jag bestämde mig, trots påsken, att vi kör teknikträning för de som vill och kan iaf.

Det var bara 4 killar som kom då många var bortresta, upptagna med annat eller helt enkelt sjuka. Så det blev lite lägre tempo den här gången och avslutningsvis endast en kvarts spel på slutet. Mycket teknikövningar med inslag av skotträning och det funkade hyfsat bra. Kändes rätt bra men vi avslutade kvällen med att beställa hem pizzor till familjen... Hmm, mindre bra!

Fast jag tar alltid mindre ost i min...

Av Niclas Bernhardsson - 1 april 2010 23:27

Nej, det är ingen klädpoker jag pratar om utan det var Conny och jag som körde lite kortspel på slutet och han ville köra lite vändtia, jag tror det heter så, och jag lyckades vinnan 3 av 3 matcher. Ja, kanske var det en hel del tur men säg inget till honom! ;-)

Därefter körde vi lite vanlig poängpoker där jag inför en sist avgörande final vann sista spelet och fick lite fördel genom att, efter de vanliga bytena, få börja att spela valfritt kort. Och även finalspelet vann jag och tävlingsmänniska som jag är så kändes det förstås bra! He he...

Ikväll så hyrde Ullis och jag "Allt för min syster" och det var en riktig snyftare där man inte ens kunde hålla tillbaka tårarna. Faktiskt bland de bästa filmerna jag sett. Rekommenderas starkt!

Av Niclas Bernhardsson - 1 april 2010 23:23

Glömde ju förresten att skriva om fotbollsträningen igår. Skall jag ha en "inspirerande" träningsblogg så måste jag ju förstås skriva om träningen. Igår var alltså en riktigt träningsdag där jag tränade killarna i ca. 1,5 timmar och var själv med på ca. 1 timme. Den tiden bestod mest i matchspel och där fick jag jobba ordentligt eftersom jag fick en duktig kille i motståndarlaget på min kant.

Och träningen gick riktigt bra, det kan bli bra det här.

Efter det så var det alltså innebandy, den träningen har jag redan bloggat om...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards