Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Niclas Bernhardsson - 3 maj 2010 23:10

Jag måste ju blogga lite grand om träningen också. När bloggen visst skall komma ut på jobbet så är det bäst att man sköter sig... ;-)

Ullis och jag velade lite om vi skulle gå ned på spa och/eller träna på gymmet eller helt enkelt gå en morgonpromenad för solen visade sig från sin bästa sida, så här i början på maj. Och apropå maj så kommer jag nu ihåg att en jobbarkompis och jag slog vad om att ifall det låg snö kvar runt företaget så skulle jag ge honom 10 kronor och vice versa. Och slå vad om pengar är visst förbjudet men jag tror nog att det här kan ses genom fingrarna. Hursomhelst så har jag 10 kronor att inhämta och det påminner mig förresten om att jag är skyldig någon lite .... För en macka eller vad det nu var... Hmm, nu kommer väl alla fram och säger att det var de som lånade ut pengar! ;-) Fast jag har rätt bra koll, nu skall jag bara komma ihåg att ta med lite slantar imorgon. Men tillbaka till Haga-parken nu! Vi tänkte gå en liten promenad med lite korta inslag av jogging, för det får man ju inte missa. Jag kan redan nu gå händelserna i förväg och tala om att det blev minimalt med gång och massor utav jogging. Vi stannade endast för att fotogragera lite grand så förhoppningsvis så kommer det ut lite bilder här snart. Det blev närmare 40 minuter iaf. Inte helt fel och det fungerade hyfsat att springa men det ser inte alltför ljust ut inför t.ex Trosa Stadslopp. Nu får jag börja ta tag i det!

Efter det så checkade vi ut och åkte in mot stan där vi fikade lite grand. Äntligen hemma så hann vi knappt komma in förrän Ullis ville tillbaka upp till Södertälje för att köpa en matta till altanen, vår gamla börjar bli lite sliten... Hmm...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards