Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Niclas Bernhardsson - 15 maj 2010 19:36

Så har man då långhelg och det har både blivit en hel del jobb med enklaresport men även förstås här hemma i huset och på tomten. När Ullis väl sätter fart så finns det inget stopp - hon dammsuger, röjer, skurar och fixar på tomten m.m m.m Själv så har jag varit lite fräck och suttit en hel del med datorn men förstås jobbat med mitt egna företag. Måste ju säga att jag är spänd av förväntan att prova helt på egen hand att driva ett företag. Nu har man ju blivit bortskämd med en fast och trygg tjänst men inget är ju som förut. Det verkar inte finnas några säkra jobb längre, vem vet vad som händer om t.ex 5 år? Hursomhelst så kommer jag inom överskådlig tid jobba på heltid med enklaresport och det ser jag fram emot.

Jag verkar kunna ro hem en riktigt fin order snart och då blir det banne mig champagne! :-)

Men tillbaka till huset och tomtarbetet. Vi, dvs Ullis och jag, klippte gräset, tog upp lite ogräs och fixade och donade med det mesta. Det är fortfarande lite grejer kvar men vi kanske hinner med det imorgon innan fotbollsmatchen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards