Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Niclas Bernhardsson - 22 juni 2010 23:30

Hmm, sov välbehövligt länge imorse men det var visst bara en grabb uppe och det var förstås Tim. Förr så var det han som var sjusovaren men den titeln har nog övertagits av Felix nu. Hursomhelst så känner jag mig fortfarande varm om huvudet och har lite ont i bihålorna. Och grabbarna har blivit lovade att de skall få köpa datorer för sina egna sparpengar så när väl Felix vaknade så tjatade de på mig om att jag skulle beställa och det var ju bara att göra. Tyvärr så verkar det lite svårt att flytta pengar mellan kontonen men det kanske jag kan göra i efterhand. Tim drog till med en rätt kraftig pjäs på hela 1 TB! Hmm, det går framåt med utvecklingen, programmen kräver liksom lite mer än då jag var ung...

Sen får jag ett SMS om att Ullis vill bli hämtad och det skall jag väl orka men tror Ni inte att jag toksomnar.... Hmm, hon ringer upp och jag är helt borta! Shit! Försöker samla mig men då var jag nog inte helt körbar om man säger så. Men jag hämtar upp henne och det var vad man kan säga en liten chock för kroppen.

Sen på kvällen så blir det en hel del VM-fotboll och vad skall man säga om Lagerbäck? Satans vilken otur man kan ha! Och börja med effektiv speltid nu!

Av Niclas Bernhardsson - 22 juni 2010 01:04

Gick hem lite innan från jobbet då huvudet värkte, liksom från bihålorna.

Och senare på kvällen var det ju träning och jag åkte dit och tog det väldigt lugnt. Förklarade att jag hade ont i huvudet men det var så få killar så det blev inte så ansträngande idag. Fredde tog hand om själva träningen och jag gick igenom enkäterna tillsammans med killarna. Där de själva fått fylla i vad och varför de håller på med fotboll samt vad det själva tycker det är bra respektive mindre bra i. Som t.ex teknik, styrka, snabbhet m.m

Det kändes rätt bra och nyttigt för killarna och äntligen fick vi börja gå igenom det.

Efter det så kom man hem och toksomnade senare på soffan. Det gick liksom inte att få liv i mig fastän det var fotbolls-VM på tv. Hmm, nu har jag vaknat och insett att man bör ta sig uppför trappan och lägga sig.

Jag blev nog rejält uttorkad igår och förhoppningsvis så är det "bara" det och inte någon bihålsinflammation....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards