Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Niclas Bernhardsson - 10 juli 2010 16:58

Idag är det hela 19 år sedan jag och Ullis blev tillsammans, nästa år får vi hitta på ngt kul! Och det är lätt att skylla på åldern att tiderna blir sämre men det vägrar jag! Jag skall banne mig tillbaka och idag får jag tacka Ullis som ville ut och cykla "Västerljungsrundan". Vi hade bestämt oss för att ta det lite lugnt och det var smart med tanke på blåsten. Så det blev några stopp där vi både fyllde på och lättade på trycket. En bil stannade och undrade hur man kom till Stendörren och vi fick dirigera dem tillbaka åt samma håll dem kom åt då den nästan var inne i Tystberga. Undrar hur man tänker när man åker ifrån kusten och skall till Stendörren. Något hum om vart dem skall borde de väl haft? Hursomhelst så började jag piggast men vid 6-8 km så gick Ullis om och jag lade mig bakom och vilade lite. Fast det var segt bra länge och sen mot slutet så var det lite tvärtom. Som vanligt så drar jag ifrån rejält när det blir lite vind i seglen sas för det går lite fortare med en triathloncykel och rätt skönt att dra på ibland. Tiden blev inget att skriva hem om men sträckan är iaf 52 km och det får man vara nöjd med.

Så, tack för en fin 19-årsdag, älskling! :-) Det är som vanligt helt okey att gratulera mig och beklaga till Ullis! ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards