Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Niclas Bernhardsson - 7 augusti 2010 19:52

Dag 2 på Kick-offen och nu hade det börjat regna så tältningen avblåstes men för egen del så gjorde det inte så mycket.Vi började med ett par timmars fotbollsträning och som vanligt var jag med själv och körde. I början av en övning så var inte skärpan på topp men sen fick killarna koll på hur bollarna gick i det hala gräset och eftersom Tim hade skavsår så körde jag med hans nya fotbollsskor och han i några gamla. Men dobbarna var nästan för bra så gräset fastnade och det gjorde att greppet försvann och jag stupade i backen.Sen blev det lite teori innan det var dags att springa ut till Trosa havsbad och vi joggade lite försiktigt ut till stora vägen och förklarade att det nu var raka spåret och fri fart vilket innebar att en taggad Felix tog följe med duktigt löpstarke Jonte. Sen dröjde det inte länge innan den andre ledaren, som brukar springa, drog förbi. Då höjde jag tempot men tappade iaf hela tiden. Till slut så hade jag inte ens ögonkontakt med dem.Därute så tog vi en liten fikapaus och de som ville bada gjorde det. Själv gick jag ut i vattnet och kylde ned mina ben.På hemvägen så sprang jag och den andre ledaren tillsammans men jag kände mig inte alls fräsch i början. Det släppte dock efterhand och han flåsade alltmer. Fast vi har lite olika uthållighetsprofiler så det var inte så konstigt.Grym träningsdag även idag och allt avslutades på Pizzeria Mira i Vagnhärad. Nice!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards