Alla inlägg den 22 september 2011

Av Niclas Bernhardsson - 22 september 2011 22:32

Så var det torsdag och löpning med enklaresport Running Club. Lite halsont innan gjorde att jag blev lite orolig men det visade sig inte vara någon fara. Ullis var tvungen att gå på föräldramöte så hon passade på att även dra till gymmet. Väl borta vid Trosa Löparbanor, där vi alltid samlas, så var Bosse, Roffe, Peter och Anders N redan på plats och Kenneth och Micke mötte sen upp när vi körde uppjoggen mot elljusspåret.Vid kyrkan så körde vi lite löpskolning och sen några koordinationslopp. Jag körde dock bara 1 då jag måste skona benhinnorna. Sen var det dags att springa och några snabbare löpare drog iväg lite innan medan Anders och jag samt Kenneth, som tänkte köra lite lugnare (trodde jag), drog iväg några sekunder senare. Lite blött på några ställen och det kändes då man sjönk ned i vattnet. Sen upptäcker vi ganska snabbt att det är dålig belysning och det blev bara sämre allteftersom. På vissa ställen var det nästan obefintligt och det var både farligt och gjorde att steget blev för hårt och benhinnorna började ömma mer på slutet. Så jag valde sen att bara springa på rakan då de andra fortsatte på sina varv. Sen ringde brorsan Jocke och undrade var jag och Ullis var...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards