Alla inlägg den 30 september 2011

Av Niclas Bernhardsson - 30 september 2011 21:22

Har precis fyllt 40 år och blivit ordentligt firad utav familjen. Vi åkte upp till Heron och käkade gott på Pizza Hut! Det har visst blivit lite av en fin restaurang och inte som jag kom ihåg att det var i början. Men gott var det och det var inte igår jag åt på Pizza Hut. Kul! Och sen får jag ett paket och jag blev nästan tårögd! Jag fick 10 privattimmar själv med ett riktigt golf-PRO! Jäklars! Och jag som nästan inte vågat börjat titta på golf för jag TROR att jag nog kan bli bra på det och jag är rädd för att det kan försvinna timmar. Men jag prioriterar min familj så mycket så jag tror inte det är någon fara. Och nu var det ändå Ullis som kastade ut betet! ;-) Skämt åsido så är jag riktigt glad och det var en toppenpresent.

Men jag har fått något bett under armhålan och det var markant i mitten och med en tydlig rodnad i ca. 10-15 cm i diameter och det var ju bäst att kolla upp. Läkaren verkade säker och jag fick penicillin i 10 dagar och jag blev förstås lite orolig och undrade om jag inte kunde skjuta upp medicineringen men han frågade varför då. Jo, för att jag skall ha fest i morgon. Jag har fyllt 40 år och jisses vilka förberedelser det har varit. Men han sade att det var bråttom och det är inte värt att vänta och jag undrade då om jag kunde ta några öl eller glas vin och han skrattade som svar och menade på att det var en myt! :-) Aha!

Så det kanske inte är så konstigt att jag känt mig mer ledbruten än vanligt och när jag joggade med Ullis idag så gick det grymt segt! Och nu säger svägerskan att man inte skall träna heller? Vad sjutton!

Jag får läsa på lite först, tror jag...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards