Alla inlägg den 21 september 2012

Av Niclas Bernhardsson - 21 september 2012 08:20

Lite småtrött på morgonen och det är alltid ett litet lotteri om någon av barnen försover sig för själv så är det högst osäkert om jag verkligen kommer upp för att väcka dem. Jag kan ju ligga någon timme till om jag behöver. Men idag så kom säkert Tim upp ungefär då han skulle och Felix var förhållandevis pigg. Och tro det eller ej men även jag är uppe nu och sitter med en påtår kaffe och kollar runt lite på nätet. Fredag idag och livet rullar på. Igår var det träning med Enklaresport Running Club och en ny kille provade på att springa med oss. Han var ruggigt stark och igår fick han tyvärr ingen sparring av några av de snabbare i klubben så han fick springa själv men han var nöjd ändå. Själv så hade jag alldeles för ont i benhinnorna men även i vaderna så jag sprang lite som jag ville igår och sporrade dem andra istället. Det funkade det också. Asfalten är lite för tuff just nu. Och på söndag morgon så blir det golf med brorsan men väldigt tidigt så Jonte kanske bangar nu, det är synd isf. Men då lilla Victor fyller 1 år så måste vi spela lite tidigare för att hinna med men det är det värt förstås! Gör Er dag bra nu! Det skall jag göra!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards