Alla inlägg den 22 september 2012

Av Niclas Bernhardsson - 22 september 2012 20:25

Det var länge sedan jag och Ullis träffade min gamla farmor så idag var det dags. Det regnade för mycket för att röjningen på tomten skulle vara lockande så det var en utmärkt dag att hälsa på henne. Så efter att jag stängt Enklaresport så satte vi oss i bilen och drog iväg. Fast först en tur till Hedlandet och där köpte vi lite äckligt godis och lite annat smått och gott. Äckligt säger jag för att det smakar inte gott men ändå så trycker man i sig det och kanske var det billiga priset även ett mått på kvaliteten. Hursomhelst så åkte vi vidare in till Mariefred och pratade en hel del och man märker att åldern börjar ta ut sin rätt men hon är urgullig och så snäll så det känns skönt att träffa henne ibland. Sen passade vi på att säga hej till faster E och hennes L som förresten ställt upp i RM i orientering idag. Det gick bra för honom och han kom mitt i fältet, det var han nöjd med. Och sen såg jag fram emot att få se Zlatan idag igen men matchen startade visst 17:00 och jag missade allt men har kikat runt lite på youtube och även sett små korta inslag på TV´n. Han var grym och är inne i ett bra stim - kul! Men nu blir det lugnt då jag skall upp typ lite innan 5 imorgon bitti för att gå ut grymt tidigt på golfbanan då det är kalas mitt på dagen senare.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards