Alla inlägg den 25 september 2012

Av Niclas Bernhardsson - 25 september 2012 07:35

Igår så ringde de en man och berättade att han var ute efter en broms till sin Inlines och jag förklarade var butiken låg eftersom han tänkte komma ned från Stockholm, det tar väl en timme, sade han. Nädå, från gamla butiken tar det 30 minuter och lade till. -Oj, vad fort det gick, brukar kunderna säga. Och han skrattade lite. Men jag fick knappt en syl i vädret för han var så extremt mycket stockholmare. Och sen stegade han in i butiken, han hade åkt motorcykel ner. Ett skönt original var han faktiskt och mycket pratglad. Och när han åkte så gick jag med för att kolla hojen och han undrade om jag vill ta en liten provtur och jag kunde inte låta bli. Det var lite läskigt då man inte åkt på ett tag och 100 hästkrafter är inte att leka med om man inte är van. Men jag tog det lite lugnt i början och sen drog jag på. Riktigt jävla kul var det och jag drog bara iväg förbi golfbanan och vände. Det dånade väl när jag drog förbi! :-) Men ruggigt kallt var det... Burr!

Sen fick jag äntligen hem Vi Carbon Skates, de nya värsting-Inlinesen från Powerslide och en stackars kund har väntat så länge så han blev glad och kunde lägga sin beställning.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards