Alla inlägg den 14 november 2012

Av Niclas Bernhardsson - 14 november 2012 08:02

Tisdag och klubbträning igen och fastän jag haft så mycket i huvudet kring mammas död och kommande begravning så tänkte jag iaf försöka köra Beep testet och på uppjoggen så var jag helt slut redan innan 2 varv! Så förhoppningarna var inte direkt stora och jag kände mig smått förvirrad och glömde ta fram nr.lappar och annat. Men jag visste ju att jag, trots en del övervikt nu, var ganska genomtränad så kanske kunde det funka iaf. Och det kändes jobbigt kanske omgående men jag höll i till nivå 10, tror jag. Och enligt tabellen, som är väldigt snäll, så hamnade jag t.o.m med god marginal i Very good. Och fastän testet mest var en kul grej för klubben så har jag bestämt mig att jag med god marginal skall ligga i Excellent till våren. Kul att det sporrade! Jag skriver in resultatet under kommenterarer då jag får det. Ullis och jag stannade på samma nivå men hon kommer ju klart in på excellent då hon är tjej, bra!

Av Niclas Bernhardsson - 14 november 2012 07:53

I fredags så tog min mamma sitt sista andetag och fastän det var lite turbulent och oroligt på slutet så fick vi en fin sista tid tillsammans. Demonerna hölls på behörigt avstånd och vi stod på samma sida och slogs, det kändes bra. Men det känns förstås jobbigt och nu har vi alla nära och kära en jobbig tid framför oss. Jag tar med mig vårat sista samtal och de sista fina orden och memorerar dem för alltid. Tack för den här tiden och alla fina minnen! Och jag passar på att tacka alla som skrivit så fint på FB, tack!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards