Alla inlägg den 25 november 2012

Av Niclas Bernhardsson - 25 november 2012 19:34

Så var det söndag och dags för det gemensamma långpasset till Saltå-Kvarn, där vi skulle fika ihop. Mycket trevligt arrangemang och något många sett fram emot. 11 stycken kom till start och jag och Annelie startade lite tidigare då vi tänkt hålla ett litet lägre tempo.Vi lade in gångpauser redan från start då hon inte hade sprungit så långt förut och jag inte alls var i samma form som förut och dessutom har lite problem med benhinnorna. Efter ca. 7-8 kilometer så funkade benhinnorna bra och Annelie kände sig också bra så vi sprang på lite längre mellan gåpauserna men sen på slutet så började Annelie märka av att det var längre än tidigare så tempot sänktes. Just då kändes det rätt lugnt men jag kände mig lite sliten på slutet så det blev helt perfekt även för mig. De andra grupperna sprang om oss på slutet men vi genade lite på slutet så vi kom inte så långt efter. 20,2 km, tror jag vi fick ihop och sedan var det trevligt och mysigt med fika! Och man blev bra taggad av allas prestationer! Bra jobbat, det här måste vi göra om! Ullis, Björn och Kenth skulle springa hem också. Och även Putte som mötte upp oss vid fiket. Kenth hoppade av på vägen och fick ihop 35 km och Björn och Ullis hela 42 km idag - Grymt!

Sen blev det faktiskt en liten siesta då jag somnade till på sängen! Ha ha, blev visst lite trött! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards