Alla inlägg den 27 november 2012

Av Niclas Bernhardsson - 27 november 2012 22:08

Så var det träning igen och det var ju ett riktigt ruskväder men Ullis och jag brukar ju kunna köra på oavsett väder och det brukar bara stärka psyket. Men idag så hade det blivit lite väl mycket. Dels så har jag mammas begravningen att tänka på och så var jag trött efter söndagens långpass samt hade lite ont i benhinnorna. Utöver det så var det lite stressigt på jobbet så förutsättningarna kunde ju sett bättre ut. Men väl på plats så är det bara att hoppas att bitarna skulle falla på plats men det gjorde de inte. För att kunna få igång benhinnorna så valde jag att gå emellanåt redan på uppjoggen och kanske skulle det lätta lite under löpskolningen men det var tveksamt. Med värkande benhinnor och en trött kropp så behövdes inte alltför mycket för att jag skulle bryta ihop. Efter att skosnöret gått upp 2 ggr på 1 varv och jag började känna av lite ryggont så var det färdigt. Jag gick lite avsides så jag inte störde de andra och de tuggade på riktigt bra! Grymt imponerad!

Nu väntar sängen och nya tag imorgon!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards