Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Niclas Bernhardsson - 24 januari 2013 21:42

Fick ju bryta intervallerna i tisdags då kroppen inte var helt okey och idag började jag känna mig lite småvarm så jag bestämde mig för att följa med på cykeln bara. Men Ellen, som vi läste skulle komma, var lite sen så jag väntade in henne och när hon kom så cyklade vi direkt mot backen där backintervallerna skulle ske. Men när vi kom fram så hade hälften av gänget splittrats och redan startat i backen utan löpskolning och Ullis och Sandra kom joggande då de tänkt att ta längre uppjogg, som tanken var från början men som kanske inte hanns få ut till alla.

Hursomhelst så körde tjejerna lite löpskolning och hängde sen med resten av killarna på deras andra Superbacke, som det heter. Men Ullis var lite sliten och efter ett tag så ville hon köra enkel jogg och jag hängde förstås med henne då jag ändå inte körde själv. Vi vinkade av de andra och joggade hemåt. Men på slutet så frös jag så in i hel...e så jag var tvungen att gå in och värma mig och Ullis hängde min in och jag fick tina tårna.
Lite kortare pass för Ullis men hon körde hårt igår och de andra verkade fått ett bra pass, bra jobbat alla!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards