Alla inlägg den 14 april 2013

Av Niclas Bernhardsson - 14 april 2013 19:32

Jag måste ju visa lite bilder som Pelle Bång tog från mässan. Flera av hans bilder hittar Ni här: http://www.trosastadslopp.se/TrosaXpo-2013-04-13/album/


 

Här står både Niclas och Ullis och visar lite produkter och pratar.


 

Härlig bild på engagerad Ullis!


 

Mycket intresserad kund som är sugen på att par Nordic Skates - terräng-rullskidan.

Av Niclas Bernhardsson - 14 april 2013 17:24

Efter löpningen så krampade hela kroppen och jag hade stora svårigheter att ta mig upp och ned på stolen. Men jag lyckades få i mig mellanmålet och dessutom en svag proteindrink. Sen lyckades jag få på mig torra kläder och det var på gränsen med det mesta kände jag. Fy satan vad trött jag var och sängen var typ det enda som hägrade. Där somnade jag nog till och sen ropade Ullis att det var mat men då mådde jag så illa så jag fick först och främst kämpa för att ta mig upp och sen vanka lite fram och tillbaka i lägenheten. De värsta kramperna hade försvunnit men illamåendet var inte att leka med. Men efter någon halvtimme så hade jag lyckats få i mig köttfärsen och lite sallad och kanske, kanske skulle det gå att få till en timmes gym också.

Vi traskade iaf dit men kardion förkortade vi till 2x5 minuter i Cross Trainer, i övrigt så försökte vi följa programmet men vi fuskade med 2 övningar som kändes omöjliga idag. Men ett grymt pass blev det ändå och nu är jag f-n sjukt stolt! Både över mig och förstås även över Ullis. Nu väntar en skön dusch och sen tar jag kvällen som den kommer. Det blir absolut ingen mer träning iaf! ;-)

Av Niclas Bernhardsson - 14 april 2013 13:38

Så var det söndag och Ullis lyckades få ut mig på en liten runda. Eller liten och liten. Efter lite övervägande så kom vi till en kompromiss. Jag var kanske inte mogen för så långa rundor och Ullis borde ju ha en lite längre runda idag. Så det blev helt enkelt lite mittemellan. Dvs. Lilla kommundrundan! Men jag kände mig ruggigt trött redan från start och benen kändes tunga och värkte. Först fram på benhinnan på höger ben och sedan efter ngn kilometer mer på vänster ben. Och jag fick lägga in några gå-pauser där Ullis vände och hämtade upp mig. Men sedan, typ efter 4-5 kilometer, så började det lätta lite men det kändes inte helt lätt ngn gång och då man var uppe i en mil så var det verkligen jobbigt! Ullis hade som tur var sin nya fina vattenryggsäck från Salomon så jag fick fylla på med lite vatten och det var nog nödvändigt. Kanske lite för varm jacka också men då jag var på gång att slänga av mig dig hos en klubbkompis som var ute i trädgården så märkte jag hur vansinnigt kallt det blåste in. Hade bara en underställströja på mig. Men iaf, det värkte mer och mer i kroppen och snacka om mental kamp på slutet. Men jag klarade det och sen stöp jag på hallgolvet och katterna undrade vad det var med mig. Sjukt nöjd men det brukar man vara om det varit sjukt jobbigt. Tror vi höll runt 5.50-6 min/km, kanske t.o.m lite snabbare. Just nu inte så viktigt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards