Alla inlägg den 19 april 2013

Av Niclas Bernhardsson - 19 april 2013 21:11

Så var det fredag och fortfarande lite rörigt på jobbet då jag inte riktigt hunnit med och det är klart att gymträningen också gör sitt till. Ullis funderade på att dra långpasset idag istället då vi skall hämta hem husvagnen i helgen och eftersom vi hade klubbträning igår så hade jag lite på känn att det kanske inte skulle bli så långt men jag hade fel! Och maten till jobbet hade vi inte hunnit fixa så det var vi tvungna att lösa innan jobbet men själv hann jag inte och jag levde på 2 äggvitor och mineral water fram till kl. 16:00. Och lite skinka iofs men det var inte mycket som fanns kvar. Det i sin tur gjorde väl att man inte var så skärpt. Sen fick jag dra i mig 2 energikakor iaf för att orka lite till och det var när Ullis kom förbi. Hon hade precis startat sitt långpass och siktade på att dra runt hela kommunen och genom att starta i Trosa och köra hela varvet runt och dessutom fortsätta till Vagnhärad så skulle det bli 30 km. Och hon gjorde det! Grymt jobbat! Själv så åkte jag och köpte snabbmat på pizzerian men pizzorna stod grabbarna för och jag köpte avacadosallad till mig och Ullis. På vägen hem så ser jag henne springa och hon gör tummen upp.

Sen vill hon faktiskt strunta i gymmet idag och det har jag absolut förståelse för men har jag bestämt mig för att köra i 30 dagar i sträck så vill jag gärna göra det och hon hängde på förstås. Men där var hon lite trött men jag kände mig förvånandsvärt pigg och jag har nog aldrig dammat av 15 armhävningar, som första övningen bestod av, så lätt. Sen rullade det par. Javisst ja. Jag började med 10 minuters rodd. På andra kardion så fuskade vi med 5 minuter och då stakade jag. Sen var det full fart och jag känner mig nöjd. OCH imponerad av Ullis! Nu skall jag fredagsmysa med lite vindruvor faktiskt och sen blir det invägning imorgon efter 20 dagar. Jag har faktiskt ingen aning om hur mycket jag gått ned i vikt och i mått men jag gissar nu på totalt 3-4 kg och 12 cm i midjan.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards