Alla inlägg den 29 april 2013

Av Niclas Bernhardsson - 29 april 2013 10:44

Klockan ringer och jag känner mig som en zoombie och försöker övertala Ullis om att träna på kvällen istället men det tyckte hon vara en dålig idé och på något sätt så kommer jag upp ur sängen och hittar alla mina pinaler. Alla och alla, det var ju inte så många saker men det räckte till då klockan bara var lite över 5 på morgonen. Först till gymmet som vanligt och vi var själva hela tiden, tror jag. Under tiden jag höll på att fixa mig iordning så hade Ullis redan hoppat upp på bandet och jag låg typ 3 minuter efter. Så jag satte mig på roddmaskinen och försökte dra men det hände typ ingenting. Kroppen svarade inte alls men det brukar ju ge med sig. Men nu tog det rätt lång tid innan det började hända något. Det blev lite bättre drag på slutet men jag slutade vid ca. 7,5 minut och hade då kommit precis 1500 meter. Sen direkt på övningarna och samma sak där. Riktigt, riktigt jobbigt men jag tuggade på och Ullis sporrade bra bara genom att köra på exemplariskt. Andra kardion blev stakning och även där var jag sen igång och fortsatt trögt och jag höll typ bara ett tempo på 2.55/500 meter och jag slutade vid 9 minuter och hade då kommit ca. 1780 meter, om jag inte missminner mig alldeles. Övningarna därefter var superjobbiga och som vanligt så är den smala tricepspressen inte att leka med efter stakningen men det gick lite lättare nu då jag tog det lugnare. Sen var det bara att kämpa, kämpa och kämpa! Yes! Det var verkligen så det kändes att det var på håret som man orkade idag. Nu dags för en kaffe och vakna, tror jag! Ha en bra dag! Det skall jag ha! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards