Alla inlägg den 4 september 2013

Av Niclas Bernhardsson - 4 september 2013 22:59

Laddade ned Bart, till mobilen, och det verkar mycket smidigt. Jag tänkte nog själv skaffa mig Bart till Enklaresport men hur ofta används det? Troligtvis så kommer det mer och mer och det är väl aldrig fel att ligga i framkant men kostar det en massa och inga använder det så är det ju trist. Men för egen del så verkar det smart så jag skall definitivt betala med det nästa gång.

Av Niclas Bernhardsson - 4 september 2013 22:51

Eller fokus och fokus. Första delmål snarare men jag vill ändå göra ett riktigt bra lopp så jag känner att jag är med i matchen. Idag gick jag och Ullis till Vagnhärad Sports Club och körde en timme rätt hårt. Tror aldrig jag har svettats så mycket. Väl tillbaka så hinner jag inte ens in i duschen förrän det står en kund utanför prick 10:00 och dagen börjar bra. Sålde ett par Phuzion 8 direkt och sen går det inte länge förrän jag sålt ytterligare ett par Phuzion 8:or till en som egentligen bara skulle ha 2 stycken hjul. Men för att återgå till träningen så kör vi typ 3-4 gånger i veckan nu med extra träning för att boosta kroppen. Liksom tvinga den att stärka sig. Tufft men bra. Sen avslutade jag jobbdagen med en intervju för affärstidningen Företags Extra. Jag tror jag kommer vara med i oktober.

Av Niclas Bernhardsson - 4 september 2013 10:58

Ja, Ni förstår! Superbra pass alltså! :-)


Först var jag tveksam till om jag ens kunde springa då jag blev lite sliten efter SN-löpet och fick vika ned mig förra tisdagen. Men en liten skada på foten gjorde att jag fick ta det lugnt i en vecka och nu var man tillbaka. Foten kändes helt okey och det gick hyfsat bra på uppjoggen. Vi var inte lika många som vanligt men alla var taggade och i princip så höll alla ihop hela tiden och peppade varandra. Jag körde 4 stycken Supertusingar med 800 meter jogg emellan. Tror vi låg på runt 22 sek/100 meter och kanske tappade 1-2 sekunder totalt på de längre sträckorna men helt enligt ramen - Me like! Och på sista intervallerna så låg jag verkligen på och kände att jag tagit ut mig helt. Grymt impad av Staffe som låg med i täten hela tiden. Som vanligt lite stretching och löpskolning förstås. Riktigt kul pass, det här blir fler gångar och då skall det banne mig vara fullt på banan! :-) Kul att Ullis fick till ett bra distanspass också och vi körde förstås motorcykel hem!

Underbart! Ta mig tusan helt Super! ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards