Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Niclas Bernhardsson - 5 januari 2014 21:53

Söndag och Ullis födelsedag. Jag hade beställt en snygg vit Suunto Ambit 2 och den hängde förstås barnen med på också. Så upp på morgonen för att fixa lite frukost på sängen och väcka grabbarna. De var inte helt förtjusta i att gå upp klockan 7 men till slut kom de iaf upp. Ullis blev förstås nöjd men kanske lite mer då hon sprang med klockan. För sprang det gjorde vi även idag. Tanken var en ny runda men jag kom lite fel och då det blev privat mark och det samtidigt var en massa jägare ute så ville vi inte störa. Men det blev en mil idag och långpasset uteblev den här helgen eller blev åtminstone uppdelat. 6 mil är bland det mesta jag haft på många år, dock helt utan kvalitet. Jag får vara lite försiktig och hälsenorna känns nästan alltid spända.

Sen blev det fika för hela slanten och lite för mycket också. Men trevligt och ibland får man unna sig.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards