Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Niclas Bernhardsson - 11 februari 2014 19:15

Klubbträning igen med Enklaresport Running Club men själv skulle det bara bli lätt jogging då jag fortfarande var sliten efter en tuff men nyttig skidhelg med det konstiga Orsa Ski Marathon som huvudgrej. Tufft att få till spår förstås men kanske skulle man haft lite mer folk ute i skogen som kunde hålla lite mer koll på hur folk följde reglerna. Hursomhelst så är det bara att släppa det och nu fick jag höra seedningen och det blev inte den totalkatastrofen som jag trott utan jag kom iaf till led 7, målet var 5. Men eftersom det är färre i leden framför det här året så får det vara så. Det blir iaf inget mer seedningslopp innan då jag inte har tid eller ork till det. Det blir träning på hemmaplan istället. Men till träningen då. Jag tänkte att jag iaf kunde ta rygg på ngn men med lite för mycket mat innan och sliten bål så tog det emot direkt. Det gick helt enkelt inte utan jag såg hur alla gled ifrån direkt från start. Så jag joggade bara på och hejade på alla andra. Det var också kul och jag tog det som ett återhämtningspass. Men blev jag så här slut efter loppet, hur kommer jag då att vara efter Vasaloppet då jag tänkt att springa ett Ultralopp 6 dagar efter. Nåväl, det återstår att se och funkar det inte så är det ju bara att kliva av och heja på Ullis. Idag kanske det blev 7-8 kilometer iaf. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards