Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Niclas Bernhardsson - 1 mars 2014 20:43

Tillbaka i husvagen efter en riktigt hektisk dag på marknade men mycket försäljning och sickling till kunder och förstås även till mig själv. Fastän jag själv vallar till kunder så valde jag att lämna bort fästet till Pelle G Sport som var inne på burklinjen och det är förstås suveränt om han klarar av att få fäste på burkvalla och jag har lite klent spann så jag ville helst slippa klister. Funkar inte fästet så får jag gå på armarna så mycket som möjligt. Och det verkar ju kunna komma lite snö här och där så det får gå som det går och klibbig burk är ju nästan klister.

Nåja, skönt att kunna dra ned på jobb också och jag kommer förstås rekommendera Pelle om det blir så bra som jag hoppas och tror. Nu är jag iaf lite smånervös och först hittade jag inte bilnyckeln när jag skulle hem, sen spinner bara framhjulen så jag får tillslut chans och backa ut på mjukt gräs och ta en annan väg. Ja, innan jag först fällde upp takboxen på mina skidhanskar då som blev dyngblöta och de är nu på tork. Bäst att skriva en lapp så jag inte glömmer de imorgon bitti. Och hämta skidhållare... Nä, dags att knyta sig så man får lite sömn innan.

För de som vill följa mig så har jag startnummer 10569. Bara hoppas backen går smidigt upp så ingen stav går av.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards