Alla inlägg den 24 april 2014

Av Niclas Bernhardsson - 24 april 2014 19:00

Torsdag och även idag blev det cykel till jobbet på Felix gamla "stånkare". En härlig cykel där hjulen vobblar hej vilt. Sen efter jobbet hem igen på cykeln och jag loggade som vanligt då ganska precis 8.78 kilometer och alla mil är viktiga. Sen efter mat och kaffe blev vi för sena så vi fick ta bilen. Bilen som stått ett tag då en bult hade fastnat. En sådan där låsbar variant som jag råkade dra snett så får jag bara tid så får jag åka till verkstad och lossa den. Väl framme så sitter Rainy och Roffe och väntar och vi väntar ytterligare några minuter men inga fler kom. Flaken hemma och käkade födelsedagstårta då Flakinnan fyllde år. Och Sjökvistaren iväg på lopp, undrar hur det gick? Hungarundan var planerad men jag är lite sugen på att se om det går att springa längs ån mot Häradsvallen och det var gropigt värre så min planerade fotledsstyrka fick jag ta bort. Riktigt bra träning och var det för jäkligt skulle vi vända, sade vi. Så när vi nästan är framme så utbrister jag. -Nä, nu får vi vända! ;-) Upp mot grusvägen och mot Hunga. Eventuellt springer Ullis lopp på lördag och jag tog ut mig rejält i tisdags så jag hade inget emot att korta ned passet. Så Rainy och Roffe fortsätter som tänkt och jag och Ullis viker ned så vi kommer ut på Trosa-rakan. Där springer vi lite på Å-promenaden men den var inget vidare så vi vände tillbaka och vi fick ihop dryga 7 kilometer och kroppen kändes kanon. Sen hem och titta på Berg och Meltzer och det är ju lite roligt. Givetvis väldigt planerat men ändå roligt. Några mackor på det och te. Gott!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards