Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Niclas Bernhardsson - 17 juni 2014 19:00

Ja, det heter ju så. Men i det här fallet så var det väldigt svårbedömt och jag vet fortfarande inte riktigt varför jag krashade igår på träningen. Ja, givetvis så påverkade att allmäntillståndet var dåligt eftersom jag blev riktigt medtagen av först hettan i lördags och sen även efter ledinflammationen jag fick efter söndagens relativt långa cykelpass. Men körde jag för hårt och hur hårt? Movescount ligger nere för underhåll och jag kan bara spekulera. Hursomhelst så är jag glad över att jag överhuvudtaget kunde springa men jag märkte att jag var flåsig direkt och då menar jag även på uppjoggen så visst var jag medtagen från start. Och att då veta vilken fart man skall hålla är nästintill omöjligt. Det blev iaf så att jag direkt kände att jag var tvingad att korta ned till 800-ingar och sedan orkade jag faktiskt bara fyra stycken. Men det är ju inget att haka upp sig på. Jag var lite sänkt från början och sen körde jag kanske för hårt. Ja, iaf för hårt för dagen. Det blev väl iaf dryga 7 km och med tanke på att jag var högst osäker på om jag överhuvudtaget skulle kunna springa i måndags så är det klart positivt. Gud vilken tråkig text! Stjärna till Er som orkade läsa den! Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards