Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Niclas Bernhardsson - 25 juni 2014 19:00

Onsdag och Ullis ville ned till banan och köra lite lätt funktionell träning och jag hängde på. Tyvärr var magen fortfarande lite i olag efter halstabletterna så jag fick lite problem efter ett tag. När vi kom fram så var det två småtjejer och en pappa som sprang på banan och vi hälsade. De kom från Spårvägen fick jag reda på efter ett tag och vi avslutade med att säga att de kunde hälsa till Ann och Thomas. Hursomhelst så började vi med lite lätt jogging i 10 minuter och sen blev det lite olika övningar med kroppen men det var lite väl mycket knäböjsövningar och eftersom det är lopp på fredagen så körde jag lite mindre. Sen skulle det bli löpning igen och nu kom jag inte så långt innan magen sade stopp. Hmm... Lite oroväckande men jag fick pausa lite och pratade istället lite med pappan. Så ganska kort och lugn träning idag och jag avslutade med lite stretch då Ullis tränade på. 

Av Niclas Bernhardsson - 25 juni 2014 10:45

Då kopplingen mot Facebook verkar strula så har jag tagit bort den och lagt dit den igen för att se om det funkar bättre. Och när jag ändå skriver lite så kan jag passa på att skriva lite om fotbolls-VM. Lite lustigt att folk drar paralleller till neandertalare och Suarez. Vi europeer har ju mer neandertalare i oss än vad Suarez som inte har ngt! :-) Hursomhelst så är det förstås oförsvarligt och en persons verk och inget annat. Trist på en sådan duktig fotbollsspelare. Undrar hur hans framtid ser ut. Och riktigt trist att Elfenbenskusten blev utslagna men Grekland var effektivare och det handlar om att göra mål. Kul förresten att Neymar börjat komma igång och hypen blir omänskligt stor i Brasilien nu. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards