Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Niclas Bernhardsson - 26 augusti 2014 22:15

Inte illa med dubbelpass men innan jag slår på trumman för hårt så är det bra att nämn att bägge passen var lugna och med riktiga stockar till ben. Med två dagar gymnastik så var träningsvärken ordentligt då jag inte alls var van vid den typen av träning. På slutet så kunde jag inte ens visa utfallsstegen. Hursomhelst så hade jag lite egen tid mellan 13-15 idag och då passade jag på att snöra på mig skorna och drog iväg. Men fötterna värkte ordentligt efter ovanan med inneskor och benen var som sagt som stockar. Men skönt att springa ur lite mjölksyra och jag hittade ju inte alls i Södertälje så jag chansade lite och det blev till slut lite över 4 km och alltså inte så himla långt. Sen på kvällen så var det ju klubbträning och jag och Ullis joggade lite ihop medan övriga kämpade som sjutton. Så himla kul att se alla insatser idag! Wow! Det blev lite över 7 km nu för mig och mestadels lugn jogg.

Av Niclas Bernhardsson - 26 augusti 2014 22:06

Andra dagen med idrott och jag hoppar med så ofta jag kan och idag har jag träningsvärk som sjutton! På slutet så kunde jag inte visa eleverna hur man skulle utföra övningarna ens. Ha ha. Det spelar visst ingen roll att man skall vara vältränad och utfört diverse långlopp. Under de här dagarna så körde jag "Nicke Super Special" igen och sist det begav sig var 2000. Alltså 14 år sedan och det var kul att se hur barnen kämpade. Bara hoppas de inte har lika mycket värk som jag har! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards