Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Niclas Bernhardsson - 28 augusti 2014 21:38

Torsdag och klubbträning men vi misstänkte att det inte skulle komma så många idag och Ullis tog det fortfarande lite lugnt eftersom hon ju kört Ironman. Så jag åkte själv ned till Åda och passade på att hämta in ett paket som Tim inte kunde få med sig och väntade sedan. Klockan tickade på och det hade gått några minuter över och ingen verkade dyka upp. Sen ser jag att Flaken kommer på sin cykel och han var typ en räddande ängel då jag fortfarande hade sega ben efter gympalektionerna. Lite lustigt att man kan köra åtskilliga maror, Vasalopp och annat men ändå få mer träningsvärk utav gympalektioner! :-) Så idag var tanken att bara jogga ur mjölksyran ur benen och det passade Flaken också bra då han kört hårt på slutet och behöver köra lite lugnare på slutet. Vi drog iväg och körde Hungarundan och försökte hålla ned tempot och pratade på som sjutton istället. Det blev 5.44 min/km och så gott som 12 km. Funkade bättre än väntat så det finns hopp om livet! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards