Alla inlägg den 11 september 2014

Av Niclas Bernhardsson - 11 september 2014 21:53

Torsdag och klubbträning men idag var det bara Flaken, jag och Ullis som körde och vi körde lite lugnare då jag var sliten och Ullis kör lite rehab och Flaken skall ju köra Stockholms halvmaraton nu på lördag. Så vi joggade upp men jag kunde knappt hålla farten då pulsen kändes som den skenade och det verkade konstigt när jag studerar pulskurvan efteråt. Hmm, skumt! Och idag på jobbet så var jag som vanligt med på nästan alla lektioner och körde själv men det var svårt att komma igång och igår morse kom jag knappt upp ur sängen. Det blev lite drygt 5 km idag och av det tänkta passet blev det endast en fartökning och det kändes lite bättre på slutet. Skönt. Nu blir det sängen snart!

I övrigt så var det riktigt trist att två tjejer hade rykt ihop innan min idrottslektion med dem och hela klassen blev visst involverad och det smittade av sig. Det tog typ 20 minuter innan det gick att köra igång lektionen och så fort det blev ngn samling så brakade det igång igen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards