Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Niclas Bernhardsson - 13 januari 2015 23:21

Imorse så steg jag upp rätt tidigt och packade mina skidkläder och allt annat som jag behövde för att åka skidor. Men när jag åkte iväg så glömmer jag min ryggsäck med ombyte. Vidare så åkte jag till Enklaresport och tog ned mina skejtskidor men när jag skall åka så står de kvar i butiken... Det kommer jag på direkt då jag kommit ut på motorvägen... Hmm... Jag fick väl hitta på något annat på min lediga tid som jag har på tisdagarna. Som vanligt så körde jag lite styrketräning för en del klasser och det blev lite träning för mig med. Därefter, när klockan blivit 13:00, så bestämde jag mig för att vara med på min kollegas pass och det blev två klasser på rad och jag var rätt slut. Men skönt med en dusch och sen var det möte med kollegerna. Väl hemma så bestämmer jag mig för att skippa löpningen då jag återigen vridit till knät då en elev kom ivägen! :-) Ha ha! Skumt! Men hursomhelst så bokar jag istället in mig på ett spinningpass och det var en ny tjej. Kanske har jag haft henne i idrott men det var något som slog mig i skrivande stund. Hon var iaf duktig och närvarande. Framförallt så blev jag riktigt svettig på en övning då det var lite statiskt innehåll.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards