Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Niclas Bernhardsson - 18 januari 2015 10:30

Så var det söndag och tanken var att få till ett långpass men jag vaknade upp och var lite på dåligt humör. Kanske spelade min sträckning i nacken in. Och jag kände mig lite lat och ville hellre springa inomhus idag. Och Ullis hängde på. Jag fick låna ett par lurar men mitt nya abonnemang strulade så jag fick tanka på lite mer surf och sen laddade jag in lite 90-talslåtar och väntade in ett band då de var upptagna. Tyvärr var det inte originalartisterna som spelade och sjöng och det drog ned lite men när det kom en bra låt så ökade jag farten eller stigningen och ibland både och. Det gick rätt bra men jag märkte att Ullis hoppade av runt milen och då ville inte jag göra så hon fick vänta för länge men vid 14 km så fick det räcka och jag hade då kört rätt hårt på slutet. Men skönt att få det gjort och skönt att springa. Det går bättre och bättre efter min klantiga skada. Jag får väl ta det lite försiktigt ett tag och inte tokköra ibörjan bara. Jag höll på i 1 timme och en kvart iaf.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards