Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Niclas Bernhardsson - 21 januari 2015 18:45

Onsdag och vanligtvis en vilodag men nu är jag igång lite hårdare och jag måste trycka på lite med Vasaloppsträningen och Ullis skulle gå på Core-träning och det var visst fullt så jag kunde inte boka. Men jag var inställd på att köra lite egen Core-träning och också lite stakning. Men varför inte kika in och se om det fanns en plats kvar. Och ledaren var schysst och tryckte ihop oss lite grand. Återigen så slog det mig hur starka många är och jag utmärkte mig inte alls genom att vara starkare men jag kämpade tappert och t.o.m skakade i vissa övningar. Jo utmärkte mig gjorde jag men tyvärr genom att vara så stel. När man skulle ligga på rygg och sparka uppåt så kanske jag trodde att jag sparade uppåt men det var nog lite mer framåt... Och sen skulle man svinga upp benen och nederdelen av ryggen i lyften då man låg på rygg/skuldrorna. Det var faktistk helt omöjligt för mig! :-0 Magen blev iaf ordentligt mörbultad och jag känner mig klart nöjd med passet. Så jag bokade direkt in mig på nästa veckas Core-pass. Kul! 45 minuter var det nog.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards