Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Niclas Bernhardsson - 26 januari 2015 21:00

Måndag och dags för skola igen men idag var det studiedag och höra på en föreläsare och det var samma som sist och som vanligt intressant. Men idag var jag så trött och hade emellanåt svårt att hålla ögonen öppna. Lite pinsamt men det berodde förstås inte på ointresse men det var mycket ord på en och samma gång och nyttigt. Man vill genast testa olika verktyg för att se hur det funkar på riktigt sas. Hursomhelst så for jag då hemåt och Felix ringde lagom då jag skulle åka så jag plockade upp honom och vi åkte hemåt. Tyvärr ett riktigt skitväder och Ullis ville ha skjuts hem då hon varit hos frissan. Det blev precis lagom med att jag släppte av Felix och for vidare mot Trosa och Nilssons bageri där hon satt och väntade över en kopp kaffe. Vidare hem och fixade lite mat och sen vidare mot spinningen men jag hittade inte mina spinningskor! :-0 Men nu var det riktigt bråttom och jag hoppades att skorna låg i bilen. Tyvärr gjorde de inte de och de hade heller inte sett något på Safiren. Och nu hade jag riktigt bråttom och sprang in fullt påklädd och fick frågan om jag skulle köra i jeans. Snabbt tillbaka, efter att ha paxat en cykel, för att byta om och in igen. Men jag fick inte till remmarna så jag kunde inte köra ett bra rundtramp och efter ca. 10 minuter så byter Ullis och jag cykel eftersom hon har riktiga skor och nu funkade det bättre för mig. Grymt jobbiga övningar och det grymtades rejält i spinningsalen.


Från Movescount: "Spinning med Susanne som ledare men det började inte bra då jag inte hittade spinningskorna och sen fick jag inte remmarna att spänna åt så efter ett tag så bytte Ullis och jag cyklar och gick det bättre. Lite segt idag men jag kämpade på! :-) Snittpuls - 139. max 166. "

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards