Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Niclas Bernhardsson - 2 februari 2015 21:55

Så var det måndag och Ullis och jag hade bokat in både spinning och någon intervall-Core. Men eftersom både Ullis och jag tatuerade oss igår så var det nog lite dumt med Core. Så den bokade vi av men vi lät spinningen vara kvar. Men tyvärr så började jag få lite ont i halsen under dagen så det var ju lite tveksamt om jag skulle deltaga. Fast om jag körde försiktigt så kanske det funkar, tänkte jag. Men det är svårt att hålla sig lugn så det gick nog värre än vad jag hade tänkt så nu är det bara att hålla tummarna. Passet var hårt och intensivt och som helhet mycket bra. Det är några övningar som jag har lite svårt för men det kan ju bero på mig helt enkelt. Så jag fortsätter gå då passet är ngt utav det bästa jag har kört. Och man sporras att köra hårt och det är ju tanken! :-) Fast det var ruggigt svårt att komma upp då jag blev tagen av tatueringen. Det svullnade upp rätt mycket så man kan undra om jag fick en 3D-tatuering! ;-) Och det gjorde riktigt ont den här gången men det är ju bara smärta och man får ju något fint av det. :-)

  3D?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards