Alla inlägg den 25 april 2015

Av Niclas Bernhardsson - 25 april 2015 21:30

Så var det dags för Ullis och min kombinerade 20-åriga bröllopsresa och träningsresa och vi bodde på ett hotell i Arlanda stad i natt. Vi gick förstås upp rätt tidigt och åt frukost och hade all packning klar. Lite roligt var att vi inte hade riktigt koll på vart hotellet var så vi var först i Arlanda stad och shoppade lite innan vi åkte vidare mot Arlanda för att checka in på hotellet. När vi väl insåg att vi skulle tillbaka så var det bara för att gå tillbaka till precis samma ställe vi kom ifrån. Nåja. Vi kom iaf iväg på flygbussen och incheckningen gick smidig men jag har ju blivit lite flygrädd på slutet och kanske var det just det som tullen misstänkte för annat. Jag blev kroppsvisiterad och min väska finkammad. Lite lätt svettig så kom vi iaf ombord på planet och allt gick bra! :-) Värst är det dock att landa men som Ni märker så överlevde vi även det. Bussen tog oss vidare till hotellet Bouganvilla i Cala Bona beach. Där fick vi ett superfint rum och vi gick snabbt och åt och vädret är helt kanon. Efter det så blev det en lite promenad och shopping och en kaffe skulle ju sitta fint. Det blev även en Bailey Cheese cake som jag först uppfattade som Belgian Cheese cake. Ullis skrattade lite då jag när jag uppfattade det rätt ville ha en. Kanske hade jag inte helt kommit över den jobbiga flygrädslan och behövde något i mig! :-0 Ha ha. Vi kom sen tillbaka till hotellet och en siesta vore ju skönt. Jomen, tjena! Lite sömn i natt och flygningen gjorde att vi somnade som stockar. Ja, iaf jag. Men visst vore det bra med lite träning då vi ändå är här. Hotellet hade ett ganska bra gym och vi bytte om och traskade ned. Så på kvällen blev det lite bra träning och vi började med 10 minuter kardio. Jag hoppade på en riktigt oskön motionscykel som hade ruggigt dåliga vinklar men det tog bra. Efter det så blev det 30 minuter gymträning i ganska högt tempo. Bra start på dagen och imorgon skall vi försöka komma ut på en morgonjogg innan eller efter frukosten. Vi får väl se hur mycket magen skriker! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards