Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Niclas Bernhardsson - 4 maj 2015 21:59

Så var det måndag och Ullis och jag hade pratat om att få igång spinningen också för vi har ju rätt tuffa mål i år också med Ironman. Och då krävs ju lite cykling. Men lite klent med sömn i natt då jag hade lite problem med halsbränna igår och i natt. Så det tog emot lite grand och väl på plats på Safiren så inser jag att jag har med mig pulsklockan men inget pulsband! :-) Nåja, det var ju bara att tugga på och ledaren är rätt på så det var ingen fara att man skulle lata sig. Och passet var tufft och tungt men det är faktiskt inte mitt favoritpass då det är lite för tungt och återigen, och det kommer jag aldrig förstå vitsen av, stå stilla med höften och dessutom gå ned framför sadeln. Det verkar vara att utmana ödet så jag står kvar en bit upp men har börjat att stå lite still iaf. Nåja, bra glöd men passet går att finslipa. Svettigt värre blev det iaf. Det blev ca. 45 minuter och skönt att vara igång med spinningen!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards