Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Niclas Bernhardsson - 8 maj 2015 22:25

Fredag och jag åkte först till Enklaresport för att jobba lite men det är svårt att liksom komma igång på den timmen jag har på mig innan jag åker vidare till Ronnaskolan. Men jag hann med att betala lite räkningar och trycka klart de sista linnena till en elitklubb som kommer att springa med Enklaresport på bröstet. Sist det begav sig så tryckte jag nog 5-6 linnen bara men det märktes bra då de bland annat slog svenska mästaren i halvmarathon. Och nu har jag tryckt 30 stycken (!) linnen och jag tror det blir till bara elitlöpare. Eventuellt så kommer en som nog kan ta hem segern på Varvet. Vore coolt. Nåja och hursomhelst. Jag åkte motorcykel till skolan och när jag kommer fram så ser jag att det är personalfrukost och det hade jag missat. Och nu var det väldigt många där men jag hann inte med mer än att ta en kaffe och bege mig ned till gymnastiksalen och låsa upp. Och idag var det Flaggan för nästan hela slanten med lite reaktionsträning som uppvärmning och "Äppeltjuven" som avslutning för de klasser där det hanns med. Och jag var själv med på många klasser med Flaggan och det är riktigt, riktigt jobbigt. Och jag höll på att dra baksidan med så jag fick ta det lite lugnt. Härligt att kunna både inspirera och själv idrotta med lön. Så fick jag då bli proffesionell idrottare till slut då! ;-) Skämt åsido. När dagen var slut så var det bara att hoppa på motorcykeln, någon elev trodde förresten att det var en moped! :-0 Jisses! ;-) 1200 kubik Bandit! Absolut ingen moped! :-) Så avslutade jag med lite jobb på Enklaresport igen tillsammans med Tim. Skönt mys sen med familjen. En bra dag helt enkelt - me like!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards