Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Niclas Bernhardsson - 19 juni 2015 22:12

Igår var det ju torsdag och normalt så är det klubbtränIng men både Ullis och jag hade blivit dagvilda och undrade vilka som knackade på dörren. Men ingen av oss var i form för att stressat byta om så grabbarna fick köra själva. Men idag, Midsommarafton, så hade både Ullis och jag sug på att träna men det var sjutton vad det regnade. Så vi fegade och drog till Sportsclub i Trosa istället. Vi hoppade upp på löpbanden först och jag körde lugnt i 10 km/h de första 4 kilometerna sen ville jag testa lite fart och körde en kilometer i 15 km/h. Det var en liten chock i början men jag verkade kunna hålla i och så hade jag då kört en kilometer. Efter det blev det 500 meter lugnt innan jag körde på igen och nu lockade 500 meter i hög fart men det blev återigen en kilometer fast nu fick det räcka. Jag kände fortfarande av Vätternrundan. Så jag joggade resten innan jag hoppade på en spinningcykel som dock var lite väl ojämn i motståndet. Det blev en kvart på den och sen 500 meter på löpbandet igen då jag ville känna känslan att springa efter cyklingen. Avslutningsvis lite lätt träning på några maskiner. Nice träning och mycket svettigt. Själva midsommar firade vi hemma med familjen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards