Alla inlägg den 27 september 2015

Av Niclas Bernhardsson - 27 september 2015 17:31

Så var det då dags för mitt spinningpass men jag hade nästan fått hafsat ihop programmet och mina bilder som jag hade förberett hade jag inte ens hunnit skriva ut. Men det fick gå som det gick sas. Vi började traska bort mot Safiren vid halv nio. Väl framme så hjälpte Sara oss med musiken som jag fixat iordning. Lite smånervös då jag inte planerat så noga men det fick som sagt var lösa sig. Men det var kul att komma igång fast efter en lång stund så är det två låtar som jag glömt att få med i programmet och jag får försöka lösa det efterhand. Och efter ca. 20 minuter så är jag i fas igen och jag hoppas att de inte märkte av det för mycket. Och jag levde mig in i passet som bara sjutton och alla andra deltagare också. Sjukt kul att se alla gunga i takt så något rätt måste jag ha gjort! :-) Men jag svettades kopiöst så jag fick skydda mina papper mot allt svett. Och vid 1,5 timmar så kom personal, från Safiren, ned med espresso. Det smakade sjukt gott och var behövligt. Vid ca. två timmar så var det dags att ta fram pannbenet och verkligen kötta på. Passet var ett Ironman-pass och vi kämpade tillsammans ända in i mål. Ullis hade dessutom bakat sina goda bollar, som alla njöt av. Nyttiga bollar skall jag tillägga. Tre timmar så var vi då i mål och vi tackade varandra och vi gick senare hem. Väl hemma så klippte jag framsidan men nu tog min ork helt slut. Var nog lite väl torr och jag blev helt färdig. Fick vila men efter ett tag kom vännerna R och T på besök. De gratulerade en cool ung kille som visst fyller år snart! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards