Direktlänk till inlägg 25 oktober 2015

Ett avhoppat coolt nattlopp men istället 3 timmars superhäftig spinning!

Av Niclas Bernhardsson - 25 oktober 2015 20:01

I natt var det tänkt att jag och Ullis skulle vara med på ett coolt lopp, arrangerad av Nike. Det startade 02:00 och pågick en timme och då skulle man ju dra tillbaka klockan. Men eftersom det gick i Stockholm och vi skulle ju spinna senare på morgonen så bokade vi av loppet. Långspinningen rubbade vi ju inte på. Och speciellt inte idag då Sara skulle bjuda på en häftig blandning med musik från olika ställen av världen eller som associerade till just det specifika landet. Vi sov iaf gott i natt då många andra var ute och sprang i Stockholm och sen gick vi upp och gjorde oss iordning inför spinningen. Lite småtrött innan man var igång. Det var bra med folk i lokalen och Sara började och det började förstås i Sverige och sedan spann man sig igenom Europa och vidare mot Afrika och sen till både Sydamerika och Nordamerika innan man var tillbaka i Sverige. Efter halva tiden var det förresten en liten kaffe-paus. Vi betalade innan och sen kom personalen ned med kaffe, fast först efter att jag ringt och undrat vart kaffet tagit vägen! :-) Idag gick det riktigt bra och kroppen svarade riktigt bra. Hela tiden och inte den minsta svacka. Riktigt nice och jag fick ihop dryga 15 mil fast det får man ta med en nypa salt förstås. Fast jag kände mig riktigt stark.

Efter det så tog jag och Ullis en tur till Stockholm då jag var tvungen att skaffa nya jeans. Och det blev lite annat också, bland annat en sväng in på Ikea.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 23 mars 23:00

Lördag och Ullis jobbade extra men det gjorde inte så mycket då jag hade en examination att få in och dessutom en uppgift på den andra kursen. Jag satte igång direkt fast först en kaffe förstås. Eller flera stycken men jag drack förstås samtidigt som...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 22 mars 23:00

Fredag och nästsista veckan avklarad. Det börjar kännas lite jobbigt för det har helt enkelt varit skitkul.  På skolan var det sjukt drag på första lektionen och det gick hett till. Speciellt när halva klassen tyckte jag fuskade men det gjorde jag ...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 21 mars 23:00

Torsdag morgon och jag började med att fota av precis alla böcker i bokhyllorna. Tänkte så att jag kan slänga alla gamla bilder så jag inte sorterar in fel då man varit och ändrat lite. Det tog några minuter och sedan fick jag stressa till bussen. Vä...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 20 mars 23:00

Onsdag och på vägen till skolan så skickar Ullis om att det brinner på Centralstationen och jag var inställd på att kanske gå en bit men väl på plats så märktes ingenting.  Det var lite småtufft, men kul, på idrotten och jag fick en stenhård boll r...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 19 mars 23:00

På bussen så får jag ett meddelande från killen jag tagit över hemsidan på Trosa Ultra Backyard och det verkar som jag måste fixa en ny mail och det håller jag på med på bussresan. Snart har jag kommit på att trosaultrabackyard@gmail. com är en bra m...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards