Alla inlägg den 15 november 2015

Av Niclas Bernhardsson - 15 november 2015 21:45

Så var det då äntligen söndag och dags för mig att leda ett spinningpass igen. Det var fortfarande inofficiellt och låg alltså inte ute som bokningsbart. Men vi var nog 9 stycken som var redo att spinna i tre timmar. Tyvärr så strulade det från start med att jag inte hittade mina spinningskor. Och jag tror jag vände upp och ned på huset. Väl framme på Safiren så säger Janne att han sett dem i hyllan och jag sprang och frågade personalen om de inte lagt undan några skor. Men icke sa Nicke... Nåja, jag hade tagit med mig några vanliga skor som reserv iaf och de fick jag köra med. Jag hade även tagit med mig några utskrifter på banan men det var tveksamt om det gick att se från andra sidan, där de andra satt. Nåja, efter några minuter över nio så var vi då igång och det var lite nervöst. Fast efter att ha kommit igång så kändes det som vanligt. Men med det förra passet i färskt minna, där jag blev superslut, så höll jag igen lite grand. Fast det kan man nog inte säga om alla. Det var grymt drag och snart nog så hade vi kämpat oss igenom hälften av passet och jag sprang upp för att hämta kaffet. Nu blev det tyvärr stora koppar kaffe och det var inte alls som sist. Men gott ändå. Och snart nog så var vi inne på sista timmen och jag gav verkligen allt. Kul med bra respons och det var uppskattat. Me like! Eventuellt så kör jag samma pass som bokningsbart senare. Vi får se om jag törs! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards